lauantai 24. elokuuta 2013

Valkoinen hiiren-nahkatakki


Minulla on joitain alastomia hiiriä joilta puuttuvat karvat.


Nyt vaatetus ratkesi, olen aikaisemmin parkinnut muutaman hiiren. Puukko käteen ja taljasta pala takiksi, pienet palat korviksi ja hieman maalia. Hännässä on nahka mistä on karvoja leikattu lyhyemmäksi sekä valkoinen lanka sidottuna, muuten hän olisi jo hukkunut minulta jonnekkin tuntemattomaan paikkaan.



Tässä nyt on vielä pari alastonta hiiriraukkaa ilman takkia. Kaapissa on kuitenkin joitain parkittuja taljoja jäljellä, niistä voi vielä saada sopivat vaatteet heillekkin.


 
 
Olen aikaisemmin vaatettanut yhden harmaan hiiren taiteilijan ulkovaraston hyllylle.

5 kommenttia:

  1. Mä niin rakastan näitä hiiriä <3

    VastaaPoista
  2. Hui, hiiriä!! Mutta niin "tarpeellisia taloissa" - ainakin nukketaloissa :D

    VastaaPoista
  3. onpas ihana blogi:).liityin lukijaksi. minulla blogissani haaste sinulle jos on kiinnostusta ja aikaa osallistua:)

    VastaaPoista
  4. Hei, ja kiitos kommentista blogissani ja hyvästä kattoideasta. Kävin katsomassa pärekattoa ja se näytti tosi hyvältä. Täytyy kokeilla. Selailin blogiasi sivu sivulta ja voi miten loistavia ideoita sieltä löysinkään! Olet kyllä "näkemisen" mestari. Tarkoitan, että huomaan melkein missä tahansa esineessä miniatyyrin aineksia. Tämä olikin oikea opintoretki. Kiitos.
    Kaunista viikonvaihdetta Kati

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kaikille kivoista kommenteista! Nyt kun kesän kiireet alkavat vähentyä on aikaa tälle hienolle harrastukselle, joten kuvaillaan taas takemisiämme.

      Poista